2013. december 6., péntek

Hangulatkép 2. - Lagoona otthona


8 megjegyzés:

  1. Hű, ez egy meseszép szoba! Minden részlete gyönyörű.A kincsesláda, amit a tenger fenekéről hozott fel, tele kincsekkel. A könyvespolc a mini könyvekkel, a térképek az ágyon, a földgömb, a Hajókormány, és az összes apróságot felsorolhatnám.Az egész szoba hangulata nagyon kellemes, és tökéletesen kidolgozott.
    Hatalmas Taps!!!!
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszike! :-) Pont ez volt a célom, hogy ezt mesélje el ez a kép, amit most leírtál!!!! Hát, nagyon örülök, hogy kiolvastad belőle, jólesett ez a visszajelzés! :-) Egyébként, ez a Lagoona babám már nincs meg, eladtam, mert másikat szeretnék, és majd, ha meglesz az új, ő szerintem még jobban fog passzolni ehhez a szobához, bár, valójában ezt a szobát csak erre az egyetlen fotóra készítettem! Viszont, most eszembe jutott, hogy talán bele is lehetne majd építeni a történetbe... Nah, ezen megint agyalhatok kicsit... :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszik és annak is, hogy itt vagy Nálam! :-)

      Törlés
  3. Imádom ezt a szobát, én is ellaknék benne!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nagyon köszi!!! :-) Sajnos, már se a szoba, se e baba nincs meg, viszont épp pár hete kezdtem neki egy másik Lagoona-nak házat készíteni. Remélem, az is tetszeni fog, ha majd fel tudom rakni valamikor, mert még sok apróság kell hozzá! Mindenesetre dolgozom rajta, és lehet, hogy egyszer újraépítem a képen lévő helyiséget is, mert nekem is az egyik nagy kedvencem volt. :-)

      Törlés