2013. december 22., vasárnap

Vilhelmina, a boszorkány

Ma sikerült elkészülnöm a boszorkánnyal teljesen. Nem is írok hozzá sokat, de azt muszáj még egyszer megmutatnom, hogy mi volt az eredeti baba, amiről  az enyémet készítettem:

http://www.flickr.com/photos/tiffanygholar/8082788934/sizes/l/in/photostream/

Szerintem ő elképesztően gyönyörű!! <3
Az enyém nem lett egészen olyan, nemcsak a hajával gyűlt meg a gondom, de a ruháját is találgatva készítettem el egy fekete pólóból, ami egy rétegben kissé áttetsző volt, így két rétegben pedig, ahogy most van, lehet kicsit vastag már. Nem is lett testhezálló, de nem is akartam annyira, mert úgy túl csinos lett volna, és én inkább természetesebb-vadabb külsőt akartam neki.
Ami még egyelőre nincs rajta az a gyűrű és a nyaklánc, mert ezeket még tervezgetnem kell kicsit, hogy milyen volna való hozzá, és ha találok olyan megoldást, amibe beleszeretek, akkor majd megmutatom őt ékszerekkel is.
És akkor most következnek a képek:
Az első fotók a folyamatról:



Közben megtetszett Vilhelmina cipője, mert macskás:


A ruha készítéséről nem csináltam fotókat, ezért már csak a kész boszit mutatom meg, először két vakus képen:

Viszont a történet vaku nélkül lesz fotózva, ezért most megmutatom, hogy mennyivel másképp fog úgy kinézni:


Végül pedig a frizurája kétféle szögből nézve:



8 megjegyzés:

  1. Maximális elismerésem, ismét jár a hatalmas taps! :)
    Annyira jól sikerült, hogy már-már a gonoszság is átjön a képen, ami egy Boszitól várható.
    Bár ez Tőled rettentően távol áll, és még az is lehet hogy jó Boszi, és a gonoszságot hírből sem ismeri.
    Közben én is kész lettem ,a Te segítségeddel a parókahajjal, ami közel sem lett ilyen profi, de még ez is boldoggá tesz. :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kedvesem! Ő egy olyan boszi lesz, mint egy tanárnő. :-)
      Szerintem meg szupi lett a hajad, nekem tetszik! :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Ügyes vagy, mint mindig!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett, megmutattam a kiscsajomnak is, azt mondta, csak a banya sapka hiányzik róla, meg söprű :D hát a gyerekek már csak ilyenek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyosak vagytok! :-) A kiscsajszinak teljesen igaza van, tényleg kell neki egy boszikalap, meg egy seprű!!! :-)

      Törlés