2013. december 9., hétfő

Monster High - Gigi Grant

Amíg készül tovább a kastély, addig bemutatom Nektek:

A dzsinn lányát

Ő az a karakter, akit nem terveztem a leendő MH történetembe, de mivel belőle is csak egyetlenegy példány árválkodott a polcon, valamiért nem tudtam őt otthagyni. Sok fotót láttam már róla, és megmutatom Nektek a kedvenceimet majd a bejegyzés végén, és szerintem mindenki érteni fogja miért is olyan magával ragadó ez a dzsini lány.




De nézzük csak kicsit részleteiben őt. Magasságra a szokásos MH baba, illetve a feltornyozott frizurája miatt azért több helyet igényel. Nekem tetszik ez a pink-narancs hajszín, de... és itt most kitérek egy kicsit egy kis mesélésre, ahogy már annyiszor, mert mindig eszembe jut valami a múltból... Régen, amikor olyan 16 éves voltam szerettem rajzolni, és rajzos képregényeket csináltam. Csak 3-4 készült, de ezekből már egy sincs meg, mert később mindig butaságnak éreztem őket, és mindet megsemmisítettem. Viszont, ma már bánom, hogy végeztem velük, mert igazán visszanézném őket. Ezek között volt egy szellemlányos is, pontosabban ilyen dzsini lány történet. Az Ő neve Írisz volt. A "mese" arról szólt, hogy van egy fiatal pár, Áron és Beatrix, akik a nagypapa által megörökölt kis házikóba költöznek, majd a padláson Áron talál egy palackot, amin furcsa címke van. Beatrix nem akarja, hogy Áron kinyissa az üveget, de a srác kíváncsibb ettől, és kihúzza a dugót... Ekkor némi füstködben megjelenik egy olyan gyönyörű teremtés, hogy mindkettejük szava eláll. Ő Írisz, a szellemlány. Bájosan üdvözli az új gazdáját, aki boldog ámulatban csodálja a lányt, miközben Beatrixban kezd feléledni a zöld szörnyeteg... Főleg, mikor kiderül, hogy Íriszből ember lehet, ha Áron egy hónapon belül megcsókolja, mert ennyi ideig maradhat csak a fiú szolgálatában. Innentől Áron nehéz helyzetben van, mert egyrészt Írisz magával ragadó, kedves, édes tünemény, akit imád, másrészt szereti a párját Beatrixot is. A két lány sokat van otthon kettesben, ilyenkor viccesen marják egymást, de pont ez az, ami idővel közelebb hozza őket egymáshoz. És a történet végén... Nem,... Áron nem csókolja meg, pedig megtenné, de Írisz szerint nem volna illendő, bár minden vágya, hogy egyszer ember lehessen. Ekkora már Beatrix is megkedveli őt, és nem fájna neki, ha Áron megtenné, de Írisz nem akar közéjük állni. Így visszakerül a palackba, de Áronnak támad egy ötlete... hiszen van egy barátja, aki jóképű és épp egyedül él... a palack így hozzá kerül... A történetnek itt volt a vége, de gondolom mindenki kitalálná a folytatást. :-) És, hogy Írisz hogyan is nézett ki? Megpróbáltam újra lerajzolni őt, és egész jól sikerült, pontosabban azért gondolom jónak, mert olyan lett, mint akkor régen. Ő itt Írisz, kézzel rajzolva, aztán photoshoppal kicsit megszínezve (nem profi munka):


Ő Marilyn Monroe és Jessica Rabbit keveréke volt a képzeletemben. Orrot nem rajzoltam neki se akkor, se most, de persze profilból volt egy kis pisze. :-)
Szóval, Gigi Grant pink-narancs haja nem rossz, de tetszene, ha akár piros lenne, mint Íriszé.
Viszont, Gigi-nek imádom a kezeit! Azok a hosszú, kecses ujjak, a hosszú körmökkel! Igazán különleges!!

Aztán itt van a cipője, ami szintén nagyon tetszik, olyan mesebeli...

A lámpás és a skorpió:



Gigi hajában egyébként golyók vannak, azok adják a gömb formákat a frizurájának. Még nem mertem kibontani, pedig a következő kedvenc, csodálatos fotókon, olyan nagyon gyönyörű leengedett hajjal! Íme:

http://www.flickr.com/photos/69841161@N02/10919165583/sizes/c/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/fashionstylevm/10481913205/sizes/c/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/78562107@N03/10629942563/sizes/c/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/franboy/9140722758/sizes/l/in/photostream/

10 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, teljesen mindegy hogy milyen jellegű blogot írsz, én rövid időn belül függővé válok! :)
    Ezt azért írom, mert Engem a MH babák nem vonzottak, de egyre jobban megszeretteted Velem is.
    Nagyon tetszik, ahogy írsz rólunk, és kicsit a lelkük mélyére látsz. :)
    De ez még semmi, szerintem még tovább is gondolod Őket.
    Tudom hogy mi lenne az ideális munka számodra.Egy No1 Játékgyár Kreatív igazgatói pozíciója. :)
    Én már most szó nélkül kiállítom Neked az ajánlólevelet!
    A palackba zárt Írisz története is fantasztikus ötlet, bár a mai világban akkor sem csodálkoznék, ha Beatrix csókolta volna meg csak azért, hogy emberré válhasson. :D
    Na jó nem volt poén.
    Viszont az sem az, hogy az általad lerajzolt Írisz egyszerűen gyönyörű!!!
    Folyamatosan lenyűgözöl minket , követőidet.
    Talán a többiek már szóhoz sem jutnak,azért nem láthatjuk őket a kommentelők között. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Szerintem jó poén volt Beatrix, nekem tetszett! :-D Köszönöm a dicséretet, és nagyon boldog vagyok, ha ilyen érzéseket tudok kiváltani Belőled és Másokból is!!!! :-) A visszajelzés mindig fontos, mert különben úgy érzi az ember, hogy nincs miért csinálnia, ezért én is örülök a kommenteknek, de leginkább feliratkozóknak örülnék, mert akkor tudom, hogy eljut közvetlenül hozzájuk a friss bejegyzés, és nem kell reklámoznom ezt a blogot a másik blogon. Viszont, ettől függetlenül látom a statisztikát, hogy hányan látogatják az oldalt, és azt nem találom rossznak. :-) De majdcsak beindul jobban a dolog... :-) Lesz itt még egy csomó minden! A történet még el sem kezdődött, még a kastély sincs kész hozzá! :-) És majd Facebook-on is kicsit megmutatom ezt az új blogot, bár, szerintem ez nem sokat fog számítani, hiszen kevés ismerősöm van, és Rajtad kívül nincs is más olyan, aki babakedvelő volna.
      Viszont, újfent a vesémbe láttál!!! Valóban, még tovább is gondolom az MH babákat!! Egyszerűen a fantáziám minden részét megmozgatják. Ők abszolút az én stílusom. És abban is igazad van, hogy ott volna a helyem egy játékgyárban, még ha csak takarítónőnek, vagy bárhogyan, de nagyon élvezném! Úgyhogy köszönöm szépen az ajánlólevelet!!! :-) Ha bekerülök, viszlek magammal stylist-nak, és a Többieket is, mert Mindnyájunkat ott lenne a helyünk, és ilyen helyen csak olyanok dolgozhatnak, akik élvezik azt, amit csinálnak! :-)

      Törlés
  2. Az én képregényem egy levelezős barátnőmnek lett folytatásban küldve, és a címe Punk lufi kalandjai volt. Akkoriban árasztottam a poénokat :D Azt hiszem, egy még megvan, majd előbányászom, habár Punk lufi egy nagyon egyszerű karakter ;) A te szellemlányodhoz szerintem több munka kell :) És szerintem hozzám hasonlóan azért maradnak el a kommentek, mert baromira év vége van, és ha ez nem lenne elég, itt a karácsony is, így ha pl. el is olvasok egy bejegyzést, javarészt már nincs időm megjegyzést oda biggyeszteni. Sajna a sajátomhoz sem válaszolni... Már csak 6 nap diliház, és jöhet a "pihenés" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húh, hát, remélem, hogy egyszer megmutatod majd a képregényedet, mert biztos jópofa lehetett! :-) Egyébként teljesen mindegy, hogy mennyire egyszerű rajzról van szó, ha élvezetes, akkor lehet akár pálcikaemberke is! :-) Na, nekem ilyenem is volt, úgy hívták, Panni! Belőle képregény nem készült, csak egy rajz, de volt egy régi padfirka, amiből Panni született, az ez volt:
      http://sagv.gyakg.u-szeged.hu/diak/95a/andrew/mindket/nevethec/padfirka/panni.htm

      Szóval, kíváncsi vagyok Punk lufi kalandjára! Aztán, lehet közben kiderül, hogy vagyunk még páran, akik csináltak ilyesmit! :-)
      A kommentek meg majd lesznek, ha lenniük kell. Csak nyugodtan csinálja Mindenki a dolgát! :-)

      Törlés
  3. Nahát! Irisz a második MH lány, aki nagyon tetszik! Olyan kis szépek a szemei, a cipőjétől behaltam, és a rajztól is, ahogy szellem korában kinézett, nagyon szuper lett! Még a végén MH babákat is fogok gyűjteni, és ez a te műved! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Köszi, cuki vagy!! :-) Annak meg nagyon örülnék, ha ilyen hatással lennék Rád!! :-)

      Törlés
  4. Nagyon különleges ez a lányka! A rajzod pedig fantasztikus! A történeted nagyon tetszik! Milyen szuper film lehetne belőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Drága! :-) Nagyon örülök, hogy így gondolod! A film ötlete klassz... hmm...

      Törlés
  5. Annyira szép ez a lány, hogy csuda. Lenne egy kérdésem. Olyan a bőrszíne, mint Draculaurának, vagy más? Ara gondoltam, ha lenne egyszer nekem akkor kicserélném a két testet...

    Szerinted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is nagyon szép, sőt, mondhatom, hogy ő a mostani kedvencem, annyira, hogy veszek belőle még egyet! A bőre színe több árnyalattal sötétebb, mint Draculauráé, sőt még egy kicsit barackosabb is, szóval, nagyon látszódna a különbség, ha kicserélnéd a testeket!!! Tudod mit, csinálok holnap estig egy Draculaura + Gigi hangulatképet, hogy láthasd őket egymás mellett! :-)

      Törlés