2014. január 14., kedd

A Kék Lagoona Blue

Ma végre megvettem ezt a gyönyörű Kék Lagoona-t, és most olyan boldog vagyok:
Egyszerűen annyira szép, hogy nem bírok betelni a látványával. Bájosabb pofija már nem is lehetne!
 A kiegészítői pedig tündériek. A fülbevalója szitakötő:
A karkötőjén és a nyakláncán teknős medál:

Állatkája egy piranha, akit úgy hívnak, Neptuna:
Nem tudom, hogy ez a gömb "táska" a kis piranha akváriuma-e, mivel külön voltak a csomagban, és mert kissé szűken fér bele. De mi más lehetne? Ezen a képen láthatjátok Lagoona egzotikus papucsát is:
És végül búvárszemüveggel:
Én azt hiszem, hogy ezt a fajta Lagoona Blue-t nem lehet nem szeretni, különleges és gyönyörű, csak ki kell "horgászni a legszebb példányt"! :-)


6 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon szép baba, és igazán különleges!
    Megint kitettek magukért a játék tervezők.Minden apó részlete gondosan megtervezett, ez engem mint általában, most is lenyűgöz.
    A fülei, és az úszóhártyás kezei tetszenek a legjobban, de aranyos a kis agresszív tekintetű piranha is.
    Gratulálok a sikeres horgászathoz! ;)
    Mit is mondhatnék még ezek után?
    Keep in touch
    :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Kedvesem! :-) Érdekesen van megtervezve az biztos! Jól láttad nagyon, hogy a kis piranha agresszív tekintetű, mert Lagoona azt mondja a füzetében, hogy "A saját kis piranhám, ennek ellenére elég agresszíven szokott viselkedni." Szóval, tényleg annak szánták, bár, ebben sincs semmi meglepő, hiszen valójában sem egy szelíd állatka a piranha... :-) Mondjuk, az én ujjamat nem harapta meg... :-) De a biztonság kedvéért bezártam. :-)

      Törlés
  2. Lagunát tényleg nem lehet nem szeretni! És persze a többieket sem :) Egyszerűen belopják magukat az ember szívébe, akkor is, ha nem akarod, elég, ha csak egyetlen egy darab hozzád kerül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez teljesen így van! Szebben nem is lehetne ezt megfogalmazni! :-)

      Törlés