2014. január 20., hétfő

C.A. Cupid

Erósz lánya, a Sweet 1600-as sorozatból. Ő foglalkozik a szörnyek szerelmi életével, és azt tartja magáról, hogy a tanácsai előbb célba érnek, mint a nyilai, mivel szörnyen rosszul céloz. Szereti a csipkés-fodros ruhákat, és a díszített cukormázas sütit...
Az én Cupid-om csak a szerencse révén került hozzám, ez a "jókor jó helyen" történet volt, ugyanis a párom járt a városban egy játékboltban, ahol pont volt ebből a babából 3 darab. Én sehol nem találkoztam vele máshol, semmilyen boltban, sem áruházban, ezért mikor felsorolta, hogy épp mi a készlet, amint meghallottam Cupid nevét, már nem érdekelt semmi. Ő kellett. Azóta sem tudok róla, hogy lehetett volna kapni valahol... és már elmúlt másfél év...
Cupid-nak hófehér bőre van, pont olyan, mint Catrine Demew-nek és Spectra Vondergeist-nek. A szeme színét szeretem a legjobban, olyan érdekesen gyönyörű kék, hogy hol a tavasz, a kék égbolt, a virágok és a kellemes napsütés jut róla eszembe, hol pedig a mesebeli tél, a jégcsapok, a hófehér táj és a nagy pelyhekben szállingózó hó...
Ami még a képen látható, hogy a szárnya levehető, mert csak a nyakára van pattintva. Íme, hátulról:
Hát, őszintén szólva, én ezzel a szárnnyal a mai napig is barátkozom, mert nem igazán tetszik. Olyan, mintha valami Alien-nek lenne a gerince és a bordái, és ez nem fér nekem össze ezzel a fodros-szerelmes-szívecskés leányzóval. Sokkal jobban tetszene egy hófehér tollas-pihés-puha szárnyacska... De sebaj, én szeretem úgy, ahogy van. :-)
A kiegészítőire nem térek ki külön jellemzésben, mert a képek magukért beszélnek. Az íj és nyíl formák vannak jelen mindegyikben. Illetve, a hajának éke egy szívet formáló sodort tincs.
Cupid a filmben (Milyen rémes ez a szerelem) egy szép, csábos és kellemes karakter, nekem nagyon tetszik.



4 megjegyzés:

  1. Igazad van Drága Boróka, a szárnya tényleg Alien-es.Talán sok ilyen filmet nézett a tervező.Tudod, általában az Ő agyukkal próbálok gondolkozni ilyenkor. :)
    De ahogy nézem az arcát, ezek a hatalmas szemek, és csúcsos áll, hát igen, talán próbálnak hozzászoktatni az idegenekhez.
    :)
    Remélem hogy nem haragszol meg, amiért ilyeneket írok.
    Egyáltalán nem leszólni szeretném, mert amúgy nagyon egyedi, és valóban különleges baba.
    Imádtam, hogy ennyire sok mindent meglátsz a szeme kékjében. Ez a kreatív továbbgondolás a köbön.
    Egy darabig nézegetni kell, mire mindenét felfedezi az ember, annyira részletgazdag.
    A rosszul célzó képessége, pedig nagyon cuki! :)
    Köszi hogy megmutattad Nekünk!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy örömmel. :-) Egyébként, nincs kizárva az, amit mondasz, hogy lehet valami idegen lényben gondolkodtak a tervezők, mivel maga a karakter lényege, mint Cupido, ő egy égi teremtmény... Ha tovább képzelem a dolgot, akár jöhetett a Vénuszról is, ami az asztrológiában a szerelem, szeretet, harmónia bolygója, és ha ő mondjuk onnan jött, akkor abszolút nézhet ki úgy, mint egy földönkívüli lény, akinek nagy szemei, csúcsos álla, és Alien szárnya van. Ez így tetszik is. :-) Amúgy, részemről sem a legszebb baba, de valóban érdekes és különleges. :-) Ha meg kéne mondanom, hogy melyik a legeslegszebb MH baba, akkor Robecca Steam-et választanám, mert ahányfélét kiadtak már belőle, eddig mindegyiknek gyönyörű arca volt. Frankie Stein is gyönyörű, de nem mindegyik változat sikerült szépre... De megmutatom majd Robecca-mat is valamikor. :-)

      Törlés
  2. Nekem leginkább a szív alakú visszatükröződés tetszik a szemében :D A szárnyakkal egyetértek, azt túltervezték az alkotói. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt gondolom, hogy az ő szárnya jobban sikerült:

      http://www.flickr.com/photos/93490253@N05/11395101786/sizes/l/

      Törlés