2014. január 21., kedd

Hangulatkép 8. - Toralei Halloween-je


4 megjegyzés:

  1. Itt olyan kis szelídnek tűnik :) Biztos megvan a sorozaton kívüli kis karaktere, ahogy nálunk pl. Cleo és Ghoulia abszolút utálják egymást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg annak tűnik! :-) Ha végre sikerül majd elkezdenem a történetet is velük, akkor ki fog derülni, hogy ő valójában egy rosszcsont cicus, majdhogynem olyan, mint a sorozatban, csak az enyém nem gonoszkodik, csak egy ártatlan csibész. :-) Ahogy Meowlody és Purrsephone is...

      Törlés
  2. Már megint csak bámulok, és folyamatosan ámulok! :)
    Toralei nagyon aranyos cicus! Dögös, és cuki is!
    A pöttöm kis cicája is írtóra tetszik!
    A hintaágytól pedig "lementem hídba" , csúcs szuper!
    Nagyon tetszik a csapolása, és az anyaga. :)
    A madárijesztő is aranyos, de hogy még mini leveleket is készítettél a hangulat kedvéért, ez az igaz alaposság!
    Imádom a hangulatképeidet is, a részletességük miatt is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Bagoly mondja verébnek...!!!! :-) Az előbb én is ámultam Rajtad egyet megint!!! :-)
      Toralei ezen a fotón tényleg rém ártatlannak néz ki. :-) A hintaágy dicséretet párom nevében köszönöm, mivel ő csinálta!! Az én ötletem volt, de ő gyártotta meg, mivel asztalos a szakmája. Faágakból van összeállítva, az ágak pedig le vannak csupaszítva a kéregtől. Ez fárasztó és időigényes munka volt, együtt csupaszítottunk, de a nagyját így is ő pucolta. A férfi kéz erősebb... :-) Hurkapálcával van összeerősítve, és ragasztva is van. És az egész le is van lakkozva a tartósság kedvéért. :-) Nagyon szeretem ezt a hintát, mert olyan természetesen néz ki.
      A madárijesztőt vettem az áruházban, mert nagyon tetszett, és biztos voltam benne, hogy jó alanya lesz majd egyszer valaminek. :-) A faleveleket meg mintavágóval csináltam, így is jó munka volt, mert egyesével kellett kivágni a formát...
      Köszönöm, hogy szereted a hangulatképeim! :-) Szeretném elérni velük, hogy aki megnézi, az látni tudjon egy történetet, amiből a jelenet ki van ragadva. A fantáziára bízva, hogy ki milyen regényt írna hozzá... Próbálom úgy csinálni, hogy elgondolkodtassa azt, aki nézi, és magával ragadja. Én nagyon szeretem az olyan fotókat, amik szinte beszélni tudnak, szavak nélkül mesélni, és az ember azt érzi közben, hogy erről még többet tudni akarna.

      Törlés