2014. február 13., csütörtök

Jinafire Long

A Kínai Sárkány lánya. Bár hozzá is volt füzetke, de ebben a második verzióban már semmilyen adat nincs róla, csak pár mondatban elmeséli a teendőit egy hétre lebontva, a Monster High-ba való beköltözése előtt. Ebből kiderül, hogy Jinafire-nek vannak fiú testvérei, akik "bratyók"-ként vannak megnevezve. Illetve az apukáját is megemlíti. Bizonyára a Paraváros (Scaris) Jinafire-hez volt mellékelve az a füzet, amiben több személyes adat van róla, de végül is ezeket a leírásokat a neten is már könnyedén fellelni. Így tudtam meg én is, hogy ennek a szép leányzónak "1500 pikkely" a kora, és hogy forró természetű, és könnyen lobbant lángra gyúlékony anyagokat. Ez a tulajdonsága úgy tűnik összepasszol Szikráéval (Heath Burns), aki pedig öngyúlékony, és aki egy sárkányra gyűjt, állatkaként. De lássuk Jina-t::


Már most el kell mondanom, hogy imádom a zöld haját!!!! A lenti fotón a hegyes sárkányfül és a lampion fülbevaló:

A kezei szinte majdnem olyanok, mint Gigi-é, ami szintén a szívem csücske, hiszen nagyon kecses kéz. Ezután pedig hátulról látható. A farka kivehető (erről nincs fotó), és szépen látszódik a pikkelyes bőre.

Kiegészítők: karkötő, cipő, táska és mappa. Mindkettő kinyitható.

Venus McFlytrap-pel ismerkedik Jinafire, így íme a két zöld hajú lány:

Ezen a képen kiengedett hajjal látható, szerintem igazán különleges:

"A zöld hajú szörnyek" csoportkép... bár, Twyla haja amellett, hogy világos, de még szinte kék is... szóval világos türkiz:

Ti mit gondoltok, melyik lány illik jobban Deuce-hoz?

Én azt hiszem, hogy inkább Jina:

Pár hónapja fűztem gyöngyből egy sárkányt. Azt a nevet kapta tőlem: Talizmán. És most örülök, hogy ilyen szépek együtt, mert eredetileg nem zöldet csináltam volna,  hanem vöröset, egy igazi tűz-sárkányt, mert a kínai horoszkóp szerint én az vagyok. De ezt a zöldet nagyon szeretem.

Sárkányok:

Holnap teszek fel egy Hangulatképet is velük, ebből a fotósorozatból.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, olyan különleges! Ő lett az egyik kedvencem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szuper!!! :-) Remélem, sok lesz még!!! Nem veszel egyet Te is Jina-ból?

      Törlés
    2. Nagyon csábítgat, mert nagyon megtetszett! Még nem vettem egyet sem, de ami késik nem múlik, egyre jobban megszerettem őket!

      Törlés
    3. Az biztos, hogy van is miért szeretni őket! :-) Néha úgy érzem, hogy nem bírom abbahagyni a gyűjtésüket! Egy izgalmas történethez mindegyiket fel lehet használni, de önmagukban is imádni való kis karakterek. :-) Azt sajnálom egy kicsit, hogy nincs meg mindegyik nekem, például, Nefera De Nile. Kb. 2 éve roskadoztak tőle a polcok az áruházakban, én meg csak Rochelle-re és Jackson Jekyll-re koncentráltam. Így Nefera kimaradt. De talán egyszer újratervezik majd őt is, és lesz belőle megint. Úgyhogy én már úgy vagyok velük, hogy amelyik kell, inkább megveszem, mert eladni még mindig el lehet, minthogy lemaradjak róla és ez bántson. :-)

      Törlés