2014. február 24., hétfő

Operetta

Ma vettem nem is egy, hanem rögtön két Rémdivatos (Killer Style) Operetta-t. Történt ugyanis, hogy nem tudtam dönteni a két baba közül. Már pár hónapja akciósan lehet őket kapni, és általában van belőlük rengeteg. Volt Rémdivatos Clawdeen is egy ideig, de őt már elkapkodták, míg Operetta-tól roskadozik a polc. Nem értem miért, hiszen ő gyönyörű!! Persze, kell őket válogatni rendesen, hogy megfelelő szeműeket kapjon az ember, de legalább van miből. Ezért nem tudtam dönteni a kettő közül.

 Imádom a sminkjüket!!! Ezek a sötéten árnyalt szemek, és a mélylila ajkak, igazán különlegesek.





Kicsit félrehúztam az álarcukat, íme egyikük:



És másikuk:



Vaku nélkül egészen démoniak:



Az alapkiadású Operetta baba pedig ilyen. Van egy pókja, akit úgy hívnak: Memphis "Daddy O" Longlegs. Ő egy rock-os pók, aki Operetta-val együtt játssza a rockabilly-t.





És a lányok együtt:



Operetta-ról egyébként sokféle karakter eszembe jut, a Fekete Özvegytől kezdve a Velencei Karneválon át a bizarr bohócokig. Mindenesetre Rémdivatos Operetta csodálatos, és Belőle szerintem ő az eddigi legszebb kiadás! :-)




4 megjegyzés:

  1. Hű, de vadak! Talán nekem is ideje beszereznem ilyen babákat, bár eddig nem kedveltem őket, de teljesen vonzóvá teszed őket számomra :) Gratulálok a szerzeményekhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Annyira aranyos, hogy így gondolod, nagyon örülök neki!!! :-) Remélem, hogy lesz bennük Neked is részed, mert olyan kis különlegesek, hogy akár csupán egyet, de ki kell próbálni élőben! :-) Válogatni közülük pedig mindig a szemeik alapján kell, ez egy szabály, ha tökéleteset akar az ember! :-)

      Törlés
  2. Ez hogy egyből kettőt vettél, szerintem nagyon jó jeleneteknek adja majd az alapját!
    Újabb különleges babák, én csak ámuldozok ismételten!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is közrejátszott abban, hogy végül kettőt vettem, mert féláron adták őket, így 2990.- -be került darabja. Sőt, mondok durvábbat!!! Ennek az Operettának és az említett Clawdeen-nek (vérfarkaslány) január elején 1500 Ft-ért adták darabját!!! Na, akkor kellett volna venni belőlük, de akkor nekem persze még nem jutott eszembe, hogy kéne. Elképesztő, hogy milyen olcsó volt!!! És még ezzel az újabb árral, amivel én vettem még így is nagyon jól jártam, ahhoz képest, hogy más MH babák milyen drágák. Viszont, már egyre kevesebb van a listámon. :-)

      Törlés