2014. március 7., péntek

A Szürke Kisegér - 2. rész

Szinte azonnal felfalta a vacsoráját.
- Biztosan szeretnél megmosdani, és utána aludni egy puha ágyban. - állapítottam meg.
- Igen, -szólt félénken, - szeretnék.
- Jól van. Előbb tégy meg nekem valamit! Hadd fotózzalak le most!
- Miért?
- Ahogy már mondtam, mert tetszel.
- Jó, rendben.
El se hittem, hogy ilyen könnyen beleegyezik. Bevezettem a műterembe, és fotózni kezdtem őt.
- És mondd csak, mi is a neved? - kérdeztem kíváncsian. Minél többet akartam tudni róla.
- Otília. - válaszolta.


- Ez az igazi neved?
- Miért?
- Mert elég ritka.
- Nem tudom, hogy lenne más nevem...
- Nemrégiben múlhattál 18, ugye?
- Augusztus 1-jén.
- Mióta nem jársz suliba?
- Még júniusban voltam.
- Ha nálam fogsz lakni, szeretném, ha újra járnál. Megadok neked bármit, amit szeretnél.
- Miért?
- Csak.
Telt-múlt az idő, és lassan bágyadni kezdett.
- Látom, hogy fáradt vagy, gyere át a házba!
- Nem. - szólt védekezőn. - Oda nem megyek. Inkább elalszom itt.
- De hol? A földön?
- Igen. Ott szoktam.
- Tudom, hogy meg vagy rémülve, csak emiatt rendben, ma lehet így. De csak ma! Hozok neked párnát és takarót. Hátul a terem mögött van a mosdó!
Elmentem az ágyneműért, és mikor visszaértem, láttam, hogy már elaludt, és a csapig sem jutott el.




Folyt, köv. a jövő héten.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fotósnak, profi munkát végzett ismételten!
    A valódi fotósnak. :)
    Minden elfogultság nélkül mondom, hogy tökéletes minden kép!
    A vacsi pedig nagyon guszta, nem csoda hogy egyből befalta.
    Aztán meg az asztalon a lámpa, a mappa... extra like! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! :-) A vacsi egyik része, a fekete tányéros, az csavart tészta, bolognai szósszal, a fehér tálas pedig zöldséges-sajtos salátatál. :-) Azt hiszem én is egyszerre enném a kettőt... :-)

      Törlés