2014. március 20., csütörtök

A Szürke Kisegér - 3. rész

Másnap reggel siettem át hozzá, hogy mielőbb felkeltsem, mert nyitni kell a stúdiót, hamarosan érkeznek a lányok. Mikor beléptem az ajtón, már ébredezett.
- Gyere, át kell mennünk a házba! - kértem őt. - Itt hamarosan munka lesz.
- Jó, rendben. - válaszolta álmosan, miközben megérkezett Havaska és Estike, a két modellem. Kissé korán jöttek.
- Juj! - nyávogott az egyik. - Ki ez a kis szutykos?
- Az utcáról szedted fel? - finnyáskodott a másik.
- Elég, lányok! Ő az új modellem, Otília. - mondtam.
- Még hogy modell! Tehát, olyan volna, mint Mi?
- Inkább, mint egy szürke... - méregették...
- ...kisegér. Tudom. - fejezte be a lány.
- Pontosan! - helyeselték.
- Macskaszemek nem is láthatnak mást. - mondtam lezárva a témát. - Gyere, induljunk!
Átmentünk a házba.
- Kérlek, ne haragudj a lányok miatt, ők mindenkivel ilyenek! - mondtam.
- Jól látnak engem, én is azt gondolom, amit ők. Nem tudom, te miért nem látod!
- Engedd meg, hogy segítsen neked a sminkes és a fodrász, akkor olyan lehetnél, mint ők!
- Az nem én volnék. Kérlek, ne!
- Ezt majd még meglátjuk. Itt a házban mindent megtalálsz, amire szükséged lehet. Nyugodtan térképezd fel! Délben végzek, és jövök!
- Jó. Rendben. Köszönöm.

6 megjegyzés:

  1. Lesz itt még meglepetés, amikor megszépülten áll a kis modellünk a kamera elé. :) Annyira kifejezők a képek, és imádom nézegetni őket , csak olvasás nélkül is.Szinte maguktól beszélnek.
    Az egyik kedvencem, amikor a macskanépség meglátja, és a testbeszédükből is látszik hogy meghőkölnek a látottaktól. :) Kár hogy az számítógép animációs mesék ekkora teret hódítottak maguknak a mesék világában, mert simán eltudnálak képzelni egy bábjáték mesefilm változatánál kreatív igazgatójának! Tudom hogy ilyesmiről írtam már,de folyamatosan csak megerősítesz ebben a gondolatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezt mondod, mert a legjobb érzés, ha értékelik az ember ténykedését, pláne, ha ez még esetleg érdeklődést, szenvedélyt is ébreszt. Engem teljesen jól látsz, valóban ez vagyok én minden porcikámban. Gyerekkoromban is imádtam a bábjátékokat, kivéve, a Mekk Elek-et, attól még ma is borzadok. Pedig a képi világa fantasztikus, mégis maga a története ijesztő, az effektusokkal és zenéjével együtt. Mindent szeretek, amiben életre kelnek a karakterek egy mini világban, legyen ez akár mese, akár számítógépes játék, akár képregények. Nem kell, hogy ez a világ tökéletes legyen, bár az is nagyon tetszik, viszont az is egészen, ha van benne valami furcsa, amitől megmarad az ember fejében. Vagy valami rejtélyes, ami gondolkodóba ejt. Egyébként gondolkoztam azon is, hogy videó történetet kéne csinálni a babákkal, de mivel utálom a hangomat, ezért nem tudom, hogy ezt hogyan tudnám megoldani, nincsenek olyan ismerőseim, akik ebben társak lennének, vagy volna idejük ezzel foglalkozni. Úgyhogy megoldások hiányában és az egyszerűség kedvéért maradok a fotózásnál. :-)

      Törlés
    2. Ha szükséged lenne egy gyerekes, kislányos hangra, akkor állok bármikor rendelkezésedre!! Amint a szövegkönyvet átküldöd. :D
      Amikor én is visszahallom a saját hangom, azt mondom, hogy az még mindig csak max. 6 éves maradt, de tényleg. ;) Biztos hogy semmi utálni való nincs a hangodban, csak a megfelelő karaktert kell hozzá párosítani! Mondjuk egy Jótündért! :P

      Törlés
    3. Drága vagy, köszi nagyon!!! :-) Most már tudom, ha csinálnék videót, volna egy aranyos szinkronszínészem hozzá! :-)

      Törlés
  2. Csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz, nagyon jók a képek és a szöveg is. Egészen különös atmoszférája van a fotóknak...
    Mit mondjak, bosszankodom, mikor az olvasás végére érek, hogy hogy csak ennyi!!!! Mindig elfelejtem, hogy napról napra készíted a képeket, és nem egy kész anyagot adsz le apránként.De akkor is tűkön ülök, mire a következő részt posztolod:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez aranyos volt, köszi!! :-) Örülök, hogy kelendő a dolog, azt viszont elmondom, hogy ez a történet nem lesz túl hosszú, csak, mert ez a fekete-fehér ötletem támadt, gondoltam készítek hozzá egy rövidke sztorit. De lesz majd még más történet is, meg sok más -remélhetőleg- érdekes dolog is. :-)

      Törlés