2014. április 11., péntek

A Szürke Kisegér - 4. rész

Hamar eltelt ez a délelőtt, és mikor visszamentem a lányhoz, különös meglepetésben volt részem. Szolgálólány ruhában takarított a nappaliban.

- Mit csinálsz és mi van rajtad? - kérdeztem mosolyogva.
- Beszéltük, hogy lehetnék a házvezetőnőd, és gondoltam el is kezdem, hogy hasznossá tegyem magam. Ezt a ruhát az egyik szekrényben találtam.
- Igen, ez egy fotózáshoz használt kosztüm. Hadd nézzelek!
Alaposan szemügyre vettem.
- Még hogy nem vagy szép! Csodálatos vagy! - mondtam neki, és látszott, hogy zavarba jött.
- Té-tényleg?
- Hidd el!
- Akkor köszönöm. - mosolyodott el.
Ebben a pillanatban benyitottak a lányok.
- Nahát! Már egy fokkal jobban néz ki a kis Szörnyed! - mondták. - És megtalálta a saját stílusát is!
- Kedveseim, ne gúnyolódjatok! Otília a legszebb, akit valaha láttam! - védtem meg.
- Valóban, a pofija bájos, de annyira egyszerű teremtés! - állapították meg. - De nem ezért jöttünk, hanem, hogy vigyél minket étterembe! Már nagyon éhesek vagyunk!
- Amennyiben nem bánjátok, ha Otília is velünk jön!
- Nem! Én nem! - tiltakozott azonnal. - Nem vagyok éhes, és mást is szeretnék csinálni. Menjetek csak nyugodtan nélkülem!
Nem szívesen hagytam magára, mégis úgy tettem, ahogy akarta.
Amíg az étteremben voltunk továbbra is Otília volt a téma. Fogadást kötöttem a lányokkal, hogy pont olyan sztárt csinálok belőle, mint, amilyenek ők. Hitték, hogy ez lehetetlen. Majd felhívtam a divatmagazin szerkesztőjét ezzel a témával kapcsolatban. Nem sokkal később be is mentem az irodájába... végül csak késő este értem haza, mikor Otília már aludt.


(Folyt, köv. az utolsó résszel.)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a fotóid! Igazi művész vagy! A folytatást pedig nagyon várom, de szomorú vagyok, hogy máris az utolsó rész következik... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, drága Vik! :-) Igen, ezt ilyen rövidke történetre terveztem, de tulajdonképpen bármikor lehet majd folytatni, mert a vége nyitott. Eredetileg volt egy olyan tervem, hogy más MH babákkal is csinálok pár részes sztorikat, de ezt még alaposabban át kell gondolnom, hogy belevágok-e, vagy majd csak a "nagy történetbe" kezdek bele, amiben minden babám szerephez jut.

      Törlés
  2. Ja már nagyon várom a folytatást, mikor lesz a "csúnya" kislányból gyönyörű nő!
    Annyira jó az a mini fényképezőgép!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, ha most nem írod ezt, akkor simán elsiklottam volna a "gyönyörű nő" bemutatásán, mert meghagytam volna Otíliát ugyanígy, szóval, nagyon jó, hogy ezt megemlítetted, mert most másmilyen képek lesznek a történet végén!!! Remek ötleteket adtál nekem ezzel a gondolattal, ez így sokkal jobb lesz, úgyhogy nagyon köszönöm!!! Ha majd látni fogod az utolsó képeket, gondolj rá, hogy Te ihletted őket! :-)

      Törlés
    2. Óh, ez nagyon megtisztelő, várom a folytatást:-)

      Törlés
  3. Mostanában csak olvasni van öt percem, de muszáj írnom! Csodálatosak a képek! Nagyon jó maga a kompozíció, és ez a szín meg egy különleges hangulatot áraszt! ha tehetném, órákig nézegetném őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszi!! :-) Jó érzés, hogy ennyien dicséritek, szinte kedvet kapok folytatást csinálni!! :-)

      Törlés