2014. május 16., péntek

Draculaura és Elissabat



A két vámpírlány. Mindkettő mostanság kapható, Elissabat vadi új a polcokon, ezt a fajta alap Draculaura-t pedig már az első szériában meg lehetett venni, most viszont újra piacra dobták. Nekem ez pont kapóra jött, mert nagyon tetszik ennek a Dracu lánynak a külleme. Az sem volt rossz, amit Clawd Wolf-fal lehetett párban kapni:
Ennek a kétféle lánynak az öltözéke szuper, nagyon eltalálták! Viszont, ha csak a babát nézem, csak az arcot, akkor szerintem a Sweet Screams Draculaura a csúcs!!!
Neki az arca tökéletes, igazi babaszerű, azokkal a hatalmas ártatlan szemekkel.
Igazán szeretném, hogy Magyarországon is kapható legyen!!! Ha ez meg is valósul, akkor őt fogom a történetben használni. (Szörnymágiák).
Szóval, Draculaura és Elissabat a mesében barátnők, az én sztorimban viszont rokonok lesznek, unokatesók. Valahogy jobban tetszik az a gondolat, hogy közelebbi kapcsolat van köztük.
Így, lesz melléjük egy vámpírfiú is, pontosabban van már, csak még nincs haja. Ő egy csomagban volt a vízköpővel (Eliott - A Szürke Kisegér). Amint kicsit rendezettebbek lesznek a dolgaim nekiállok a vámpírfiút meghajazni, természetesen, hosszú, fekete haja lesz. :-)

6 megjegyzés:

  1. Ó, szerintem lazán lehetnének édes tesók is! Nagyon szép az új vámpír csajszi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban lehetnének. :-) Ezt még átgondolom. Elissabat lila-fekete színei nagyon izgalmasak, és képzeld, véletlenül a kezembe akadt egy olyan példány belőle, aminek nem volt foga!!!!!!! Csak a rúzs volt a száján, de fogakat nem festettek neki. Először észre sem vettem, csak jött egy olyan gondolat, hogy mellérakom egy Draculaurának ott az áruházban, megnézni, hogy milyenek együtt, és akkor tűnt fel, hogy nincs foga!!! Különleges példány volt az biztos, de nem vettem meg, mert nekem "fogas" Elissabat kellett. Bár csináltam a telefonommal képet a fogatlan vámpírlányról, de sajnos nincs kábelem, ezért nem tudom felrakni a gépre. De lehet, hogy majd szerzek egy kábelt kölcsönbe valakitől, mert olyan jó lenne megmutatni. :-)

      Törlés
  2. The last picture of Draculaura´is very beautiful!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon szépek és érdekesek a babáid. Draculaura nálam nagyon sokáig kedvenc volt, mostanság kicsit háttérbe került Rochelle, Spectra és Twyla miatt. De a Sweet Screams kiadás tényleg űber édes, azokkal a hatalmas szemekkel!
    Ha esetleg van kedved, nézd meg az én blogomat is: igaz, még nagyon új, de sok letölthető, nyomtatható mintát töltök fel, amelyeket esetleg te is tudsz használni a fotózásaidnál. :)
    Itt találsz: http://monsterhighdesign.blogspot.hu/

    Twyla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kedves Twyla!

      Köszönöm a dicséretet, Rochelle nekem is nagy kedvenc, és nagyon örülök a blogodnak, máris megyek hozzád! :-)

      Törlés