2014. július 14., hétfő

Vidámpark 1.

Egyik helyszíne a történetnek, de ez még csak a Vidámpark bejárata, két jegypénztárral. Pontosabban két elhagyatott jegypénztárral...




Csak őt, Picture Day Frankie Stein-t tudtam elképzelni erre a helyre, így ő lesz a vidámpark gondnoka, karbantartója. Egyértelmű volt, hogy az ő színeiben festem meg a környezetet, és kapott egy szerszámos ládát is.
Erről a helyről annyit, hogy tartogat egy-két különlegességet. Titkos rejtekhelyek vannak benne, amikre majd csak a sztoriban derül fény. A Pénztár bódék ajtaja nyitható, tépőzárral záródik. Tudom, nem a legjobb megoldás, de jobb és gyorsabb nem jutott eszembe. A bódékba egyelőre nem engedek bekukucskálást... :-) De remélem, így kívülről is fog tetszeni Nektek. :-)

6 megjegyzés:

  1. Alig várom már hogy megnyíljon a kapu és lássam mi van mögötte :D A kapu csodálatos lett :D grat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága vagy!! :-) Még nagyon gondolkodom mi is legyen mögötte, de egy-két konkrét ötletem már van, ami megvalósítható... de persze hagyom azt is meglepinek. :-)

      Törlés
  2. Ó, kicsit sem vagyok Facebook függő, azonnal lájkolni akartam a képeket :D Alig várom az új sztorit! Jelenleg nálunk is gyártási folyamatok vannak, nem gondoltam én bele, hogy mivel jár, ha beköltöztetek több családot is. Kapásból több helyszín kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Aranyos vagy, köszi nagyon! Hát, igen, valóban nem egyszerű helyszíneket gyártani, el tudom képzelni milyen munkában vagy velük!! Nekem hetekbe telt mire ezt megcsináltam, és akkor még hol van a többi, ami bonyolultabb is lesz. Én is nagyon várom tovább a történetedet, nagyon izgi így ennyi szereplővel, tele van élettel!! :-)

      Törlés
  3. Én kész vagyok a képek minden részletétől!
    A kapu az, az, az tökéletes, profi, egyszerűen zseniális!
    Bocsi, de képtelen vagyok visszafogni magam vele kapcsolatban. :)
    Aztán meg a jegypénztárak! Csúcs!
    Nem is tudom elmondani, mennyire tetszik.Hatalmas munka van benne, az már biztos.
    Hullámvasút?Szellemvasút?Körhinta? Hű, hacsak belegondolok, hogy mennyire kreatív az ötlet!
    Nagyon várom én is a sztorit.
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én meg azt szeretném, ha nem is fognád vissza magad, és nagyon nagyon köszönöm az elismerésedet!!! :-) Boldog vagyok tőle, hogy így tetszik, igazán jólesik!! :-) Az a vicc, hogy én is várom már a történetem, szívesen benne lennék már, de sajnos, még odébb van a dolog... Viszont, már érzem, hogy felpezsdíti a véremet, hogy ennyien várjátok, és megpróbálom majd felpörgetni magam az ügyért. :-)

      Törlés