2014. szeptember 13., szombat

Szörnymágiák főcímkép

Mivel a Szörnymágiák elvileg Stop Motion videótörténet lesz, ezért pár hete elkezdtem készíteni hozzá egy főcímképet. Na, most lehet, hogy ez sem állókép lesz, hanem a fekete ködfoltok mozogni fognak rajta, még nem tudom... Pár napja ez a kép sem így nézett ki, hanem egy egyszerűbb verzióm volt, amire azt gondoltam, hogy végleges lesz, aztán eszembe jutott ez a ködösítés, és felturbóztam kicsit a fotót. A lényeg, hogy erről most igazán azt érzem, hogy ez a végleges verzió, de kíváncsi volnék kinek-hogyan  tetszik.
Azt el kell mondanom, hogy nem biztos, hogy a Szörnymágiák lesz az első történet, amit elindítok, mert van egy másik sztori is tervben, ami könnyebben, gyorsabban megvalósítható. (Ennek a főszereplője Abbey Bominable lesz, de őt még meg kell szereznem hozzá.)


4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a főcímkép! Kellőképpen mágikus és kísérteties :) Nekem szimpatikus lenne az a megoldás, ha a ködfoltok mozognának és esetleg a pici piros pöttyök enyhén villognának, olyant lehet egyáltalán? :) És akkor a felirat felizzik... :D kíváncsian várom, milyen lesz a sztori! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, remek ötleteket adtál! :-) A pöttyök villogásán a ködözésen kívül már én is gondolkodtam, meg lehet csinálni, csak több munkát igényel. Tetszik a felizzó felirat, mindezeket megpróbálom megszerkeszteni, remélem, leszek olyan ügyes, hogy sikerül is. A történet elkezdése még messze van, mert rengeteg minden kell hozzá, de addig is szeretném így részleteiben megmutatni az érdekességeit. Persze, nem mindet. :-) Mindemellett bízom benne, hogy nem ütközöm megoldhatatlan akadályokba majd a Stop Motion-nel kapcsolatban, mert így volna igazán élvezhető. :-)

      Törlés
  2. Hú, nagyon jó a főcím! Viszont egyetértek Rosemary-val,, hogy a felirat csak később izzon fel. A pöttyök meg akkor fognak jobb villogó hatást elérni, ha kicsit nagyobbak (nem sokkal, mert az túlzás) és kicsit sötétebb bordó a pötty, akkor a háttérből jobban kiemelkedik. Gif-et vagy másféle animációt készíts, és akkor menni fog. Milyen programot használsz? Én ajánlom az Adobe Illustratort, le lehet tölteni az egy hónapos próbaverziót netről, tök jópofa cucc. Megvenni nem érdemes, mert sokba fáj, esetleg egy torrent verzió lehet a végleges megoldás, ha megtetszik az Ai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vik, drága vagy! :-) Én Photoshop-ot használok, illetve a kereszt 3ds max-szal készült. Én majd a filmet avi-ban szeretném, bár lehet, hogy mindegy mi, ha a youtube-ra kerül. Az alap Windows Movie Maker-rel gondoltam, hogy összerakom a Stop Motion-t, de a lementett videó minőségével nem vagyok teljesen elégedett. Tudom, hogy lehet választani, hogy milyen minőségű legyen, de valamiért egyiket sem találom túl élesnek.
      A pöttyök villogni úgy fognak, legalábbis én úgy gondolom megcsinálni, hogy eltűnnek, majd látszódnak. Váltakozva, csak még nem tudom pontosan hogyan is szerkesszem ezt meg, át kell ezt gondolnom.
      Aztán a youtube-bal is bajban vagyok, mert nem ismerem a rendszerét, szóval, ezt is próbálgatni kéne, hogy ott mi-hogy van. Mekkora fájl-t lehet feltölteni stb...
      A felirat tényleg később fog felizzani, viszont annyit még el kell mondanom, bár lehet, hogy ezt majd még egy bejegyzésben is meg kéne említenem, hogy lesz a főcím alatt hangeffekt is, ami egy sejtelmes szélzúgás. Nekem a kedvencem. :-)

      Törlés