2014. október 20., hétfő

5-ös szörnyek

Nemrégiben igen olcsón vettem ezt az 5-ös csomagot.
Balról-jobbra: Slo Mo, Lagoona Blue, Cleo de Nile, Gilda Goldstag, Scarah Screams.


Amikor megláttam, hogy ilyen is van, boldogabb már nem is lehettem volna, mert Slo Mo-hoz és Scarah Screams-hez boltból idehaza nem igazán lehet hozzájutni.
Gilda Goldstag pedig egy új karakter, akinek ez az első kiadása.
Eredetileg úgy gondoltam, hogy Cleo-t és Lagoona-t eladom, de annyira a szívemhez nőttek időközben, hogy már eszemben sincs megválni tőlük.
Lagoona-nak imádom ezt a natúr, halovány kék sminkjét, szerintem ezek az árnyalatok állnak neki a leginkább jól, ha színes Lagoona-t látok nem túlzottan fog meg bennük semmi.



Cleo piros cipóje elsőre szerelem volt nekem, viszont a rövid haja miatt elbúcsúztam volna tőle, de ahogy fotózgatni kezdtem őt megláttam benne, hogy egy izgalmas külsejű csaj, aki megmozgatja a kreatív fantáziámat. Mindemellett gyönyörű ezzel a sminkkel. Szóval, nemhogy tuti, hogy nem válok meg tőle, hanem egyenesen terveim vannak vele a továbbiakban.



Gilda Goldstag.


Mivel füzet nem volt mellékelve a csomagba, ezért csak találgatni tudok, hogy ő a kerüneiai szarvas lánya, a görög mitológiából, vagy valami arany szarvas lánya, illetve pont úgy néz ki, hogy ő maga az aranyszarvas.
Nagyon tetszik a teljes öltözéke, nála megvolt az alaposabb tervezés. A punk frizura nem az én stílusom, de neki jól áll. Igazán vagányul néz ki Gilda, nem tűnik egy könnyen levadászható szarvasnak. :-)

Scarah Screams.


Ő az én szememben az igazán félelmetes. A fényképezőgép is alig bírta befókuszálni a kontrasztjai miatt, mintha nem tudná jól látni. Még ebben is különleges. Őt akartam a csomagból leginkább. Lenyűgözőek ezek a nagy, méregzöld ajkak, a tömör fekete haj, az igézően üres szemek. Scarah csodálatos.

Slo Mo.


A zombi fiú. Hát, ő nem éppen egy szépség. Nem olyan jóképű, mint Jackson Jekyll, Clawd Wolf, Deuce Gorgon vagy a hamarosan kapható Invisi Billy. De a színeit, mint Lagoona-nál, imádom. Alig várom már, hogy megvehessem mellé az őrült kombináció Ghoulia-t, mert tökéletesen összeillenek majd.


4 megjegyzés:

  1. Son unas hermosas fotos, mi favorita es Scarah <3
    Cleo no me convence...
    Saludos desde Latinoamerica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gracias, Sofi! :-) Cleo leginkább úgy szép, ha hosszú a haja. :-)

      Törlés
  2. I've just found your blog and I think it's really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back! :) <3

    Never too old for dolls.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much! Nagy örömmel látogatok el hozzád! :-)

      Törlés