2014. november 20., csütörtök

Karácsonyfa 1.

Karácsonyhoz közeledvén óhatatlan, hogy az ember ne akarjon valamit alkotni az ünnepre, így csináltam én is még tavaly ezt a krepp fenyőt.

Most valahogy rózsaszín mámorban úszom, nem mintha történt volna velem valami érdekes, csak szeretem ezt a színt.


Kellemes és vidám, bár ahogy már régebben mondtam, Barbie babákhoz nem túlzottan kedvelem, viszont, ezekhez a fantázia babákhoz, amik nem emberi külsejűek, tökéletesen imádom, és akár töméntelen mennyiségben is képes volnék használni számukra. A fantáziánkban bármi lehet, az édes-mézes cukorka birodalomtól kezdve a sötét, gótikus világig.
Szóval, ezt a fenyőt tavaly csináltam, és akkor nem babákhoz, hanem csak lakásdísznek, így a mérete nem egészen passzol a Monster High-hoz, vagy Barbie-hoz, viszont a My Little Pony Equestria lányokhoz szerintem megfelelő.

Majd még mutatok másféle papír fenyőfát, hátha valamelyik verzióhoz kedvet kaptok Ti is elkészíteni. Még akkor is, ha a hipermarketekben olcsón lehet asztali fenyőt kapni, amit én mutatok csak azt a célt szolgálja, ha valaki egyedit akar alkotni.Ennek a fenyőnek az elkészítése így néz ki:

Dekorkartonból formáljunk egy kúp alakot, ragasszuk a szélét, az alján vágjuk le a felesleget.

1-3. Krepp papír tekercsre mérjünk ki 4,5 cm-t, majd vágjuk le a csíkokat.


Tű és cérna segítségével fodrozzuk fel óvatosan varrva.


Az így elkészült fodros csíkokat ragasszuk fel soronként és körönként a kúp formára.

Végül díszítsük kedvünkre. :-)
Az ezüst fenyőket már láthattátok nálam Frankie Stein-nel, ott még félkész állapotban voltak a fenyők, szerintem a csúcsukra igényelnek valami díszt mindenféleképpen.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet ez a fenyő készítés.Engem még nagyon érdekelne azok a picike díszek is,hol lehet ilyenre szert tenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezeket a kis arany gömböket még az egyik hiper Tesco-ban vettem tavaly ilyentájt. Többféle színben volt, átlátszó hengeres dobozban, 20db, pár száz forintért. Nem tudom idén mit árulnak, még nem jártam ott, de kíváncsi lennék most is van-e. :-) Amúgy is imádok az ilyen kis karácsonyi, meg mikulások cuccok közt nézelődni, az ember mindig akad valami apró kincsre! :-)

      Törlés
    2. Köszi az infót majd nyitott szemmel járok, én is imádok nézelődni és kincset keresgélni.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a rózsaszín fenyő! Nagyon szeretem a karácsonyi hangulatot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is én is! :-) Meg a sok kis díszt, a hógömböt, hóembert, angyalkát, rénszarvast... és még sorolhatnám! :-)

      Törlés
  3. Ó, imádom ezt a rózsaszín hangulatot.Pedig nekem sem a kedvenc színem, de annyira léleknyugtató hangulatot árasztanak a fotóid, hogy ezek a szavak jutnak róla eszembe:
    Finomság, gyengédség, nyugalom, béke,tisztaság, ártatlanság, szeretet. :D
    Ami pedig nálam viszi a pálmát a fotókon, az a rózsaszín csomag, a rózsaszínű szalaggal. :)
    Nekem ez tette fel a pontot az "Í" re. ;)
    Nagyon ügyi!
    További kellemes karácsonyi ráhangolódást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kedvesem, drága vagy, nagyon örülök, hogy ezt mondod, mert ezt is szerettem volna érzékeltetni!! :-) Az a rózsaszín csomag tényleg egész pofásan néz ki élőben, mintha nem is én csináltam volna! :-D
      Rózsaszín világot még fogok mutatni, úgyhogy a karácsonyi kreativitásom itt még tényleg nem ért véget. :-)

      Törlés
  4. Hello from Spain: Fabulous Christmas tree. Nice pictures. Christmas will come soon. Keep in touch

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, Marta! :-) Én nagyon várom már a karácsonyt!! A legjobb ünnep! :-)

      Törlés