2015. február 27., péntek

Asztal és székek

Ma lettem készen ezzel az étkezőgarnitúrával:

Három napig dolgoztam rajta, nem is tudom hogyan voltam ilyen kitartó, mert nem jellemző rám, hogy egyhuzamban csinálok meg valamit. Viszont annál inkább örülök, hogy készen van, és igazán tetszik, szeretem. Gondolkoztam azon, hogy talán jobban mutatna, ha természetesebben csinálnám, mondjuk, gallyakból, de őszintén szólva sem kedvem, sem lelkem nem volt nekiállni ágakat tépdesni a fákról.
Így hát, papírrudakból készült, utólag lefestve az egész ilyen ropi-színnel, amit én kevertem ki. Volt egy prototípusa ennek a szettnek, még tavaly valamikor csináltam az Equestria lányokhoz is, oda három szék készült. Azok alacsonyabbak, és a színük is valamivel világosabb árnyalatú. Talán majd egyszer azt is megmutatom.
Némi terítékkel így néz ki, ezek a tányérok azért ilyen csálék, mert én csináltam őket kerámia színű, levegőn száradó gyurmából:
Itt pedig a hobbiboltban kapható fatányér és egyebek láthatók:
Szerintetek melyik lenne jobb választás ehhez a garnitúrához?


Infó pótlás:
A székek és az asztal lábaiba hurkapálcát csúsztattam fel, hogy stabilabb, erősebb tartásuk legyen. (A hurkapálca azért fért bele pontosan, mert a papírrudak készítésénél a papírcsíkokat is hurkapálca segítségével tekerem fel, így adott a lyukméret).


20 megjegyzés:

  1. Megérte a türelmes munka mert nagyon jól sikerült. Nekem nagyon tetszik és az utolsó fa kiegészítőkkel. Az elárulnád, hogy hol szerezted be őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi! :-) Igen, Budapesten a Mammut 1-ben, fent a mozi mellett van a hobbibolt, ott vettem.

      Törlés
  2. Ó de gyönyörűséges garnitúra!! Igazán nagyon élethű lett! Nagyon kellemes a színe is. Gratulálok, nekem nem lenne türelmem hozzá!! Nekem a kerámia (gyurma :) ) tálakkal tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm! :-) A színét én is imádom, és van még pár ötletem ilyen étkezőgarnitúrákhoz, amiket hasonlóképp lehetne megcsinálni. Megpróbálok majd kikeverni egy következő adag festéket, mivel ez most elfogyott, remélhetőleg sikerül újra eltalálnom ezt az árnyalatot, és akkor mutatok még másféle székeket is. De lehet, hogy inkább zöld színben kéne megcsinálnom a következő verziót... Nah, ezen még gondolkodnom kell. :-)

      Törlés
    2. Még azt kifelejtettem, hogy azért tetszik nagyon, mert kellemes a méretaránya. Vannak olyan Barbie bútorok például, amelyekről messziről virít, hogy nyúlánk játékbabáknak készül, nekem pedig az tetszik, amiről hirtelen nem is tudod megmondani, hogy 1:1-es vagy 1:6-os :)

      Törlés
    3. Képzeld, a széklábakat utólag meg kellett emelnem nekem is egy centivel, mert elsőre az enyém sem lett arányos, és még így sem egészen jó a fiúkhoz méretezve... De hát a férfiak mindig nagyobbak, ha csak egy ajtót nézünk, azon is van, aki éppen befér... Szóval, igyekszem eltalálni a közép-arányt. :-)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! Első ránézésre nem gondolná az ember hogy papírból van. De ha már nem akartál ágakat szaggatni, ott van a hurkapálca. Bár itt a papírnak van egy előnye, hogy lapíthatod ahol épp olyan formára kell. Amit a kiegészítőket illeti én lefesteném őket, valami mintásra. Olyan kis pucérnak érzékelem őket az erőteljes barna miatt. Az előző válaszokat nézve ide is illik az ízlések és pofonok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) A hurkapálcával annyi van, hogy nem elég vastag, amúgy el is felejtettem megemlíteni (de mindjárt javítom a bejegyzést), hogy a székek és az asztal lábaiba felcsúsztattam hurkapálcát, hogy még erősebb tartása legyen. Úgyhogy egy kicsit beleláttál. :-)
      Én is gondolkodtam rajta, hogy milyen volna lefestve a kiegészítő, ez sem rossz ötlet, látod, pont ezért vagyok én is dilemmában mi is volna a legjobb, mert annyi lehetőség van... :-)

      Törlés
  4. Na, még összeszedem az államat, mielőtt reagálok...
    ...
    Király! Első ránézésre azt hittem, nád, persze hamar rájöttem, hogy annak nagyon vékony, aztán szívószálra gyanakodtam, de a saját csavarású papírrudak nem jutottak volna eszembe.
    Rettentő hangulatos!
    Már én is gondolkozom egy ideje, miből lehetne természetes hatású bútort készíteni, bár én 1 db székben gondolkodom, fotózási kellék gyanánt... Már eszembe jutott, hogy elhozom apám lombfűrészét és nekiesek egy rétegelt lemeznek, de letettem róla, mert ennél jóval egyszerűbb dolgokat sem tudok befejezni mostanában... Bár agyalni ezeken szinte önmagában ki tud kapcsolni.

    Raffiát, kosárfonóvesszőt alapanyagként nem lehet kapni esetleg abban a hobbiboltban?
    Persze nem a fenti alternatívájaként, hanem egy másik projektnek. Ez úgy jó, ahogy van, és a színe is pompás! Nekem az sk tálkákkal tetszik jobban, olyan mintha cseréptányérok lennének.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicséretet, drága vagy!! :-)
      Raffiát láttam a hobbiboltban, de vesszőre nem emlékszem, nem tudom van-e ilyesmijük.
      Remek ötlet amúgy a raffia, én is el tudnék belőle képzelni sok mindent, és tetszik nemcsak a natúr, de a színes is. Mondjuk azt nem tudom, hogy mennyire könnyen lehet vele dolgozni, nem nagyon törékeny-e, mik a felhasználhatóságának a határai, még nem ismerem jól, mint anyag, de egyszer tuti kipróbálom! :-)
      Eléggé kísérletező típus vagyok, és ha olcsó "játékról" van szó, akkor szívesen próbálkozom vele. Egyébként a hobbiboltban is be tudnék egyszer vásárolni kedvemre, mint a játékboltban... :-)
      Azért én megvárom a te természetes székedet, bármikor és bármiből is lesz készen a jövőben!! :-)

      Törlés
  5. Nagyon tetszenek az asztal és a székek! Hihetetlen türelmed van, hogy ezt így összeraktad! Szerintem a kerámia készlet, kiegészítve a fa készlettel lehetne használni, a kis tálkák lehetnek gyümölcs vagy cukortartók, a kerámia meg a tányér. Én is egyszerre használom a fa és kerámia készleteimet, mert remekül kiegészítik egymást. Gratulálok az alkotásodhoz! Szuper vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :-)
      Végtére is miért ne lehetne egyszerre használni a kettőt, hiszen a való életben sincs minden porcelánból vagy üvegből. :-) Aztán lehet, hogy a két szettet elosztom majd két háztartásba és akkor mindenkinek lesz valamije. :-)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik! Látszik, hogy rengeteg munka van benne. Gratulálok! Nagyon profi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Baba! Örülök nagyon, hogy tetszik. :-)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik, megérte belefektetni az időt és energiát!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm igazán, ennél én is ezt érzem! :-)

      Törlés
  8. huuuu ezt a készletedet, annyira el tudnám képzelni tarzan és dzsungel elegyeként :D nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Lozsu! Nem jársz messze az igazságtól,valójában rokon helyszínre készült, egy erdei történetbe, egy fatörzs házba! ;-)

      Törlés
    2. Akkor hajra, alig varom :) biztos izgalmas dolgot találsz ki, mint mindig :)

      Törlés
    3. Köszi nagyon! :-) Az igazat megvallva a fatörzs ház MyFroggy-s lesz, bár a saját elképzelésem szerint. :-)

      Törlés