2015. augusztus 25., kedd

River és Abbey parti cukorkái

Vagy bármelyik másik babáé... :-)
Én eredetileg nyalókának szántam ezeket az origami szerencsecsillagokat, viszont nem csomagoltam be őket cellofánba, egyrészt, mert így jobban látszódnak, másrészt, mert nem tudom jó volna-e rá a csomagolás. Viszont, így csupaszon meg másnak is lehet nézni, pl. varázspálcának. (A száruk fültisztítópálcikából van, és fogvájóval csatlakozik a csillagba).


Felfűzve pedig abszolút parti kellék, buli füzér.
Sokféle felhasználhatósága lehet ezeknek az origami csillagoknak, én karácsonyfadíszként is fogom őket megcsinálni, ha van kedvetek próbáljátok ki! :-)
Amint gyűlik, imádni fogjátok a sok kis cukorkának kinéző csillagot!
Egy videó az elkészítéséhez, de előbb annyit elmondanék a méretekről, hogy az én csillagaim 1cm széles csíkokból vannak, és a hosszuk egy A4-es lap hosszabbik oldala.

https://www.youtube.com/watch?v=XBXN0MRRVFE


12 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: nice lucky stars. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Mekkora is a kezed? Ez egy fél ujjbegynyi csillag. Ennyi erővel én inkább valódi cukrot nyársaltam volna fel. szerintem párat becsomagolhatsz és azzal nyalókás lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a szerencse, hogy kedvemre való volt ez a hajtogatás, mert különben tényleg valódi cukorkákkal csinálhattam volna meg, amitől csak azért tartanék, mert nem tudom mennyire időtálló. :-/

      Törlés
  3. Nagyon édesek a kis kellékek - ezúttal szó szerint! Szerintem remek választás volt Abbey és River ehhez a témához a pasztellszíneikkel. Megint fejet hajtok a türelmed és ügyességed előtt. A fűzés különösen dekoratív!

    VálaszTörlés
  4. Mint számodra ismeretes drága Borókám, csak a technikai nehézségeim akadályoztak meg, hogy megköszönjem Neked azt, hogy megmutattad nekünk ezt a cukiságot, és azt hogy megosztottad a technikáját.
    Én imádom ezt a cukorka hangulatot, egyből bele is szerettem a képeidbe, imádom őket!
    Tökéletesen illik a babához, az egész magával ragadott, annyira hogy eszembe juttatta azt az érzést, amikor én készítettem vattacukor hangulatú ruhát, és pár képet.
    Viszont a napokban azt is meg tudom mutatni, hogy én mihez használtam a kis csillagokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Angyalka vagy, Virágszálam, köszönöm szépen! :-) Vattacukor!!!!!!!!! Igen, azt én sem felejtem el!!! :-) Sőt, elvileg csatlakoztam is volna hozzá, mert eredetileg ezt az Abbey babát (a képen a magasabbik baba), szántam vattacukor árusnak, úgyhogy talán ebből is lesz valami, pláne, ha a Szörnymágiákra gondolok, amibe rakni akartam ezt a szerepet. :-)
      Látod, ez a két édes ragacs összeköt minket is, nagyon várom az alkotásodat!!!!!!!!!!!! ;-)

      Törlés
  5. What a fun and girly outfit, you look great! :)

    http://www.2015shoplvbags.com

    VálaszTörlés
  6. Szia, nagyon tetszik a kreatív blogod! Tuti, hogy nézelődni fogok rajta ötleteket kutatva! Nem tudom, hogy fogadsz-e oldal cseréket? Ha igen, akkor szeretnék (a szerki társam nevében is) egy cserét kérni tőled. Az oldalunk: http://monsterocdays.gportal.hu/ Válaszolj nálunk kérlek! :) Köszi
    Bj-Lydia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszönöm, és igazán örülök, hogy tetszik, amit csinálok, böngészd a blogom kedvedre bármikor! :-) Az oldalatokon lévő email-címre fogok válaszolni a csere ügyében hamarosan.

      Törlés