2015. október 8., csütörtök

Osztályterem

Egy őszi, esős napon, amikor a szörny- és nem szörnydiákok földrajzot tanulnak Casta tanárnővel...
Bár, itt most nem a történet a mérvadóbb, hanem a tanterem berendezés, amivel tegnap este lettem készen. Egybe-padok, tanári asztal székkel.
A fotókat naplemente beállítással készítettem, bár így kissé szemcsés, de ez adta vissza leginkább ennek a borús időjárásnak a félhomályát. Szeretem, hangulatos.
Persze, azt azért meg kell említeni, hogy messziről is látszik milyen okosan figyelnek a fiatalok. :-)
- Ma a Föld nevű bolygóról beszélek nektek. - kezdte a csinos szörnytanárnő, hiszen számukra ez ismeretlen hely.
- A hét kontinens sorban: Ázsia, Afrika, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Antarktika, Európa és Ausztrália.
- De mielőtt folytatnám, meg kell dicsérnem a Hetest, mert ilyen szép tisztára törölte a táblát! Nem is írok rá, kérlek, jegyzeteljetek le a füzetbe mindent!

- Igen, Tanárnő! - mondták, majd felkészülve szépen figyeltek tovább...
Az óra végén lassan kiürült a tanterem. Látható, hogy ők jól nevelt diákok, nem szemetelnek és nem firkálják össze a padot. Csak tanulnak.


A maradék hozzávalóimmal készítettem a berendezést, ezért van, hogy itt-ott nem tökéletes, pl. az üléseket borító filc anyag éppenhogy olyan hosszú volt, mint a pad, ezért egy kicsit kikandikál az alatta lévő széle, de ezen már javítani nem lehet.
Az ablakkeretet a képkeret-hajtogatásos technikával csináltam, ha szeretnétek, szívesen mutatok belőle hogyan készültet.
Casta-n és River-en osztottam el Clawdia Wolt ruháját, kiegészítőit. Illetve, a boszi EAH ékszereket kapott.
Mindkét csajszit imádom, Casta-ban azt, hogy annyira veszélyesnek néz ki. El tudnám őt képzelni motoron, fekete bőrszerkóban, szerintem vagány.
River pedig részemről igazi kis tudorka ezzel a szemüveggel, meg is ihlet a sztorizásra ez a téma.
És pár szó előzetes... Ezt a termet, mármint a falakat, többféle berendezéssel is meg fogom majd mutatni, mert egy-két másféle helyiség is kihozható belőle. Legközelebb folytatom ezzel.

12 megjegyzés:

  1. Már alig várom az új történetet! Ez az ablakkeret tök jó! Kérek egy hogyan készült bejegyzést belőle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, Bambuc! Boldogan teljesítem a kérésedet! :-)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a tanterem, én is szeretnék hogyan készült részt látni. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel, kedves Nőszirom! ;-) Ha minden igaz, akkor hétfőn meg is tudom mutatni az ablak készítését. :-) És én köszönöm!!!

      Törlés
  3. Imádom a tantermed hangulatát, mert letisztult és meleg hangulata van.
    Kedvem lenne Monstre High babává változni, és Nálad iskolába járni. :)
    Tetszik hogy hárman ülnek egy padban, én középen szeretnék ülni, köszi. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg melletted!!! :-) De szerintem megvan a harmadik diák is a padba mellénk! ;-) Köszönöm a dicséretet!!! Imádom az összes évszakot, és nagyon rá vagyok hangolódva az őszre és már a télre is!! Szuper belevinni ezeket a színvilágokat az alkotásba. :-)

      Törlés
  4. Jaj de jó, új poszt a MH múzsán!:))) Nagyszerű lett ez a tanterem, igazán hangulatos, és ami azt illeti, progresszív is, hiszen a kiscsoportos oktatás sokkal hatékonyabb, mint amikor 20-30 emberkével kell küzdenie szegény tanerőnek!:) Nekem bejön, hogy ilyen minimalista, és lehetőséget ad sokféle díszítésre is, ha éppen erre volna szükség. Nagyon várom az iskolás történetet, remélem, hamarosan láthatjuk éles használatban is ezt a remek díszletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágaságom, köszönöm!! :-) Az erdei történetbe gondoltam ezt a "sulit", de meglátom, hogy miként kezeljem tovább, mert más sztorim is akadna erre a helyszínre, pl. egy különálló okosító sorozat. :-) Fúh, de nagyon át kell gondolnom, hogy mi-hogyan legyen!!! Teljes zavar, káosz van a fejemben, de idővel majd kitisztul. :-)

      Törlés
  5. Milyen kis rendesek a szörnydiákok :D nagyon szépen ülnek.....Ma megmutatom a kiscsajomnak, biztosan kedvelni fogja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! :-) Szerettem volna, ha van benne egy kis példamutatás. :-)

      Törlés
  6. Ez nagyon jól néz ki! Lehet egy kérdésem? Hova rakodt/tárolod az ilyen hatalmas "maketteket"? Mert nálam már a babák sem férnek XD Pedig én is nagyon szeretnék ilyen szobákat, meg hasonlókat készíteni nekik!
    Bj-Lydia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, kérdezz csak nyugodtan bármit, örömmel segítek, ha tudok! ;-) Ezek a falak összecsukhatók, így beleférnek egy nagyobb dobozba szép sorban. :-) Egy dobozba több ilyen falmakett elfér, nem tudom láttad-e már ezt a bejegyzésem, itt látszódik jól hogyan hajthatók össze:

      http://barbiesztori.blogspot.hu/2015/03/itt-is-haz.html

      A berendezéseket is dobozokban tárolom, igyekszem ügyesen rendezni őket, hogy minél több férjen el egy dobozban. Ez nem éppen egyszerű, de muszáj. :-) Egyébként, megértem a problémádat, én is már elég helyszűkén vagyok, de jobb lehetőségem nincs a dobozoláson kívül. :-/

      Törlés