2016. február 14., vasárnap

Végre Nefera!

Végre sikerült megszereznem Neferát, bár nem a hőn áhított alap verziót, amitől csodásabbat még nem láttam, hanem a Boo York -osat. De meg kell hagyni, azért ő is elképesztően szép:
Nem térek ki a bemutató részletekre, ezt már mindenki más megtette helyettem, aki megmutogatta a világnak. Az én szememben ő a legegzotikusabb szépség a szörnyek közt.
Ez a kép sajnos egy kicsit homályos lett, de mégis tekintetvonzó.
Pár napja pedig szerelmes lettem Gooliope Jellington-ba, akit szintén szeretnék majd magamnak, és mivel Neferát annyira szeretem eljátszottam a gondolattal, hogy milyen volna ő is 43cm magasan.
Azt hiszem, az volna a Mennyország. :-)

Remélem, a Mattel is egyszer tervbe veszi Nefera és Cleo 17 inch-es verzióját, mert szerintem csodás babák volnának, és én (bizonyára sok más rajongóval együtt) boldogan volnék vevő rájuk. :-) Ugye, hogy szuper lenne?



8 megjegyzés:

  1. Your new doll has a beautiful eyes!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a Neferádhoz! Bár engem nem vonz ez a lány, de tudom, milyen érzés egy hőn áhított babát végre kézbevenni, úgyhogy hajrá :) Kíváncsi vagyok, milyen ruhára, sztorira, fotókra fog inspirálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága vagy! ;-) Amire vele és Cleo-val kapcsolatban gondoltam, fúh, az egy sok időt igénylő terv. Márcsak azért is, mert kéne hozzá egy rakás babát szereznem, pl. Catty-ből párat, Jinafire-ből... Minden olyasmit össze kéne gyűjtenem hozzá, amiből valami korabeli egyiptomi stílusút össze lehet rakni. Ez még nagyon távoli projekt, és bízom benne, hogy lesz rá keretem, hogy becuccoljak hozzá mindent. :-)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lány! Annyira tetszik az arca, és a ruhája! Ha lenne egy ilyen babám, elutaznék vele Egyiptomba és lefotóznám a piramisok előtt a sivatagban :) Tök jól mutatna ott egy helyes pasival az oldalán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, csodásan mutatna a piramisoknál!!! :-)Ebből a szempontból sajnálom, hogy Nefera és Cleo a Boo York-ban kaptak főbb szerepet, sokkal látványosabb mozit is lehetett volna velük csinálni. :-/

      Törlés
  4. Vik! Így is elég kreatív vagy. Talán megépíthetnéd a piramist. :)))

    Nekem már megvan Nefi és Cleó. De még van egy fiú is a szériába. Shet, az nagyon kéne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, hogy a Mattel miért nem mélyed el kicsit a fáraós témában, fantasztikus volna egy fáraó család szett. Nekem nagyon tetszene Amuncommon Ptolemy is babában, aki Seth anyja, illetve Ramses de Nile is remek lenne!! Ehelyett inkább egy rakás alapbabát dobnak piacra, amitől csak ásítozni tudok.

      Törlés