2016. július 18., hétfő

MH Trió

Szombaton úgy alakult, hogy drága Eye segítségével gyűjteményem értékes kincse lett ez a szépséges hármas csomag:
Mikor hazaértem kettős érzés kerített hatalmába. Egyrészt alig vártam, hogy kibonthassam, másrészt szentségtörésnek éreztem, ha megbontom a csomagot. De végül feltártam őket...

Luna Mothews, a Molyember lánya az elsőszámú kedvencem lett a hármasból, annyira bájos, hogy imádnivaló.

Részletes bemutatóba nem megyek bele, a képek minőségért pedig elnézést kérek, mostanában valahogy nehezen megy az éles fotózás... Azt hiszem le kéne cserélni a fényképezőgépet egy jobbra... Emellett a fényviszonyokkal is állandó küzdelemben vagyok, de talán a lényeg látszik, hogy így is gyönyörűek.
Egyébként ezt a triót darabonként is kapni lehet, némi változtatással rajtuk. A ruhájuk más, másfajta kiegészítőik vannak, illetve bőrszínbeli eltérés is van. Luna-nál a frufru is egyenes és lapos, ezért még boldogabb vagyok, hogy az enyém ez a gömbölyű frufrus lett, mert ezzel sokkal helyesebb a pofija.

A Patkánykirály lánya, Mouscedes King. Én belőle már egy-két hónapja beszereztem a szimpla dobozos kiadást, mert nem hittem, hogy valaha is lesz szerencsém a trióhoz.

De, ha előbb jött volna a trió hozzám, bizonyára akkor is megvettem volna a kis patkánycsajt, mert nekem nagyon tetszik, és hát a patkányok sokan szoktak lenni... Igazán különleges és történetre ihlető. Emellett, a már említett különbségek itt jól láthatók. A szimpla csomagosnak metálos, csillámos, ezáltal sötétebb bőrszíne van, míg a triós lánynak matt szürke.
Elle Eedee, a Robotok lánya, és tőle balra két másik robot, Robecca Steam és Dracubecca, aki egy hibrid, Draculaura és Robecca elegye. Őt az "Őrült kombináció" (Freaky Fusion) filmben láthatjuk.
Így most a robotkészletem teljes, aminek szívből örülök!!! Idővel igazán gyárthatnának fiú robot karaktereket is hozzájuk!!! Az volna az igazi. Bár, ötletem így is van, hogy milyen sztoriba helyezném őket. Hát, ez már a jövő zenéje, mert így is sok mindennel el vagyok maradva...


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a trióhoz 😊 Rég láttam őket így együtt boltokban... Örülök, hogy mh fronton is alakulna valami 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Igen, vannak terveim még ide is...

      Törlés