2016. november 6., vasárnap

Amy házikója

Nem szándékosan került újra kezembe Raggedy Amy, aki az én első átalakított babám. A szekrény mélyén volt, mert nem terveztem, hogy sűrűn fogok vele foglalkozni, most viszont, annyira elvarázsolt, hogy gondoltam készítek neki egy otthont. Sok mindennel még nem szolgálhatok, egyelőre csak néhány fal van készen. A konyha és a külső, kinti falak.
Ez lesz majd a konyha. A bejárati ajtó nyitható, kivételesen, mert számításba vettem egy történetbe.

Hamarosan szeretnék majd nekiállni a konyhabútor elkészítésének.
Azt hiszem, erre a babára mostantól nagyobb hangsúlyt fektetek, mert igazán sokfélét lehet vele tervezni. Már készül is a barátnője... Akit valószínűleg nem fogok külön bemutatni, hanem majd meglepetésként érkezik Amy-hez első vendégeként.
A ház ilyen kívülről.
Hát, tudom, sok minden nem látszik belőle, de szeretnék majd némi környezetet kialakítani köré, kis kertet. Majd mindent apránként, és remélem kitartó leszek. :-)


11 megjegyzés:

  1. Jajj, én eddig nem is láttam ilyen babát, de nagyon tetszik, sőőőt illik hozzá a ház tapétája :D alig várom, már hogy lássam majd az egészet, a kis kertet is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Zsu! :-) Örülök, hogy tetszik, mert ezzel a babával kapcsolatban mindig tartok kicsit a reakcióktól... A tapéta, mármint a mintás csomagolópapír első látásra szerelem lett nekem, és legnagyobb meglepetésemre pont Amy-hez illett a legjobban. :-D Innentől meg már sodort magával a fantázia, szóval, nekiállok a folytatásnak... :-)

      Törlés
  2. Ez a baba... Olyan cukiii! Végre nem a szekrényben raboskodik :) Szép kis házikója lesz a lánynak, ügyi vagy! Kíváncsi vagyok a történetére án nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vik, drága vagy! :-) Jó sok munka van még vele...

      Törlés
  3. A tapéta lenyűgözött :) Abszolút megy Amy-hez, mintha neki lett volna kitalálva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! :-) Mivel engem is totál levett a lábamról ez a csomagolópapír, így már nyitott szemmel járok, és akárhol árulnak, átböngészem mindet! Majd még szeretnék Amy szobájába is venni valamilyet, de azzal még nem sietek, egyelőre legyen meg a konyha biztosan, meg a kert valamennyire. :-)

      Törlés
  4. Nocsak, te is készítettél OCt? :D Ahogy látom egy Draculaura babából lett, ha nem tévedek. Szerintem tök jól sikerült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Igen, Draculaurából csináltam, és azóta elkészült a barátnője is (Meowlody-ból), akit még nem mutatok be. Hát én barmiféle festéssel pórul jártam, még a körömlakkot is (pír az arcán) utólag pillanatragasztóval voltam kénytelen bevonni, és még most is reménykedek, hogy ez így már fixen marad. Úgyhogy egy másik technikával készítem az átalakított babákat, méghozzá textilből vágom ki a szemeket és szájakat, azt már lehet festeni akrillal, és még ezt is pillanatragasztóval rögzítem. Ez a megoldás így most kedvemre való, és még annak is örülök, hogy én voltam ebben az első készítő, viszont remélem, hogy nem az utolsó. :-)

      Törlés
    2. Oh érdekes módszer, erről még nem hallottam, meg nem is gondoltam rá :) Kiváncsi leszek a barátnőjére is! Én is most dolgozgatom egy új darabon, bár ez nálam kb. állandó állapot XD

      Törlés
    3. Én is kíváncsi leszek a tiédre! :-) Imenand és Ankhesenamun (jól írtam?) ők nagyon tetszenek, bár mindegyik valamiért érdekes. :-) Képregényt nem csináltok? Bocsi, ha igen, és nem találtam rá, konkrétan elveszek a blogotokban annyi minden van rajta, hogy az ember azt se tudja hol kezdjen neki. :-)

      Törlés
    4. Áááh JÉzusom, most vettem csak észre, hogy itt válaszoltál nekem én meg azóta sem láttam XD (Nekem nem jelzi ha kapok választ, nem tudod hol lehet ezt beállítani esetleg?) Köszönöm szépen! Ankhesenamun már nagyon régi munkám, nekem ő már kicsit túl egyszerűnek tűnik az újak mellett, de azért szeretem. Imi meg hát, ő még friss gyerek, bár ha azt nézem, hogy már egy éve kész lett...Képregényt nagyon szívesen csinálnánk, csak hát egy országnyira vagyunk Izabellával egymástól! Eddig csak egyszer találkoztunk a valóságban (akkor azért születtek fotók), így sajnos ezt nem tudjuk megoldani egyelőre :( Nos igen, kicsit zsúfolt XD Talán készíthetnénk egy honlap-térképet, nem is rossz ötlet... :D

      Törlés