2016. december 11., vasárnap

Hangulatkép 15. - Szerelmespár


3 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki Gildán az a ruha :D Te rajzoltad rá a hangjegyeket? Csak mert egy ilyen anyag nekem is jól jönne XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Igen, én festettem rá, nem volt éppen könnyű, de egyszerűbb volt, mint ki tudja honnan beszerezni ilyen mintás anyagot... :-D Akrillal vannak festve a hangjegyek. De csak azért, mert nem volt itthon textilfestékem, és sajnálom rá a pénzt kiadni. Eredetileg, Meowlody-é volt a ruci, de jól áll Gildának is, és Operettának se volna rossz... :-) Egyébként, tök jó így anyagokat festeni, mert totál egyedi lesz. Így szeretnék majd táskákat is gyártani valamelyik babához, talán Cleo-hoz, vagy még nem tudom. Gooliopénak is készült már egy festett szoknya, lehet még idén megmutatom. ;-) Úgyhogy csak ajánlani tudom, hogy fess te is, bár arra vigyázni kell, ha az anyag egész felületét festi be az ember, akkor az az akril miatt keményebbé válik.

      Törlés
    2. Köszi a választ. Igen tudom, már alkalmaztam én is, csak érdekelt, mert még ilyen hangjegymintás anyagot nem láttam, vagyis tudom hogy létezik, de szerintem nagyon ritka :)

      Törlés