2017. február 5., vasárnap

Hangulatkép 17. - Wydowna szerelme


15 megjegyzés:

  1. Oh gratu Wydownahoz! Honnan vetted? Jól jönne nekem egy OChez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Auchan-ben vettem még tavaly előtt decemberben. Szóval, régi ügy, azóta már nem látni sehol sajnos. :-(

      Törlés
    2. Ja értem :) Gondolhattam volna. Semmi gond, csak úgy gondoltam, hogy jól jönne :D Nekem a SDCC verzió van meg belőle.

      Törlés
    3. Az érdeklődés sosem árt, ki tudja, az is lehet, hogy úgy döntök eladom a babáimat. Mostanában sokszor felvetődik bennem ez a kérdés, mert egyszerűen nincs időm rájuk, meg a monsterektől most jobban érdekelnek más babák. Persze, szeretem őket, csak attól félek, hogy lassan feleslegessé válnak, míg másoknak meg lehet, hogy jól jönnének. Hát, nem tudom mi lesz.

      Törlés
    4. Én azt mondom, hogy sosem szabad feladni, illetve eladni, mert szerintem megbánod előbb-utóbb, de persze ez a te döntésed. Milyen babák érdekelnek most amúgy? Kiváncsi volnék rá, én is újak felé nyitok a régiek mellett.

      Törlés
    5. Most leginkább ők:

      https://www.youtube.com/watch?v=UnIwMXgcRGI

      Épp készülök Rapunzelt megvenni. :-) Cinderella már megvan, nem tudom esetleg láttad-e nálam:

      http://barbiesztori.blogspot.hu/

      Meg nagyon tetszenek a mostani Evi Love babák a kiegészítőikkel, jó lenne egy kis farmot összehozni nekik.
      És ami nem baba, de nagyon szeretem és gyűjteni kezdtem az az LPS figurák. Hozzájuk könnyebb minden megcsinálni, mert kicsik, és még varrni sem kell ruhát rájuk. Úgyhogy kéne majd velük is indítani egy blogot... ilyesmikben gondolkozom. És te? Az epres lányka nagyon jó lett! :-)

      Törlés
    6. Áh értem! Nekem is van egy, mondjuk az enyém Belle és Disney Storeos kiadás. Egy turkálóban találtam, ramaty állapotban volt a haja, de helyrepofoztam :)
      Az Evi love babákról nem hallottam még, az LPSt meg nagyon régen én is gyűjtöttem, még akkor mikor indultak, pl. meg van az 1es számú állatka is amire nagyon büszke vagyok XD
      Én jelenleg egy új oldalt nyitottam magamnak, ami babákról, meg gyűjteményeimről szól, akartam is cserét kérni vele ha benne lennél (lydiasdollcorner.gportal.hu)?
      Az epres lánykán gondolom a kihívás képemen szereplő babára gondolsz :) Nos ő Idony, már nagyon régi OCm, csak át lett öltöztetve a képre :D

      Törlés
    7. Hogyne! Máris kiraktam a linkedet a cseréhez. :-) Meg is olvastam a posztjaidat ezen az új blogodon, érdekesnek ígérkezik! Imádom az ilyen gótikus babákat! Legfőképp a BeGoths Dolls-t:

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/b7/a4/99/b7a499cfe70e2bad6cdb49031ba8b6f2.jpg

      Kár, hogy ezeket nem lehet kapni... Őket egyértelműen gyűjteném.

      Igen, a kihívás képre gondoltam nálad/nálatok! :-) De majd még szánok időt a Galériára, mert érdekel minden kép! :-)

      Törlés
    8. Köszi, én is kiraklak, meg ha szeretnéd akkor a többi blogoddal is szívesen cserélnék :) Egyébként a "Monster High Freaky Just Got Fabulous" oldalam nyugodtan leveheted a cseréid közül, mert már jó ideje bezártam a reboot miatt :)
      Oh igen a BeGoth babákat ismerem, nos azokat már nem gyártják ezért nem lehet őket kapni, viszont Facebookon meg ebayen sokan árúlják őket, ott kell keresni, ha érdekelnek.
      Nyugodtan hagyhatsz véleményt a fotókról az oldalunkon is, vagy bárhol :)

      Törlés
    9. Oké, rendben, kiteszlek a többire is, és megköszönöm, ha te is az enyéimet! Igen, gondoltam rá, hogy törlöm a bezárt blogodat, csak sajnáltam megtenni, de így, hogy te mondod, akkor kiveszem. Sajnálom egyébként azt a blogot, mert onnan magyarul lehetett megtudni mindent előre, szóval, jó volt! Viszont, meg is értem, hogy miért zártad be.

      Persze, tudom, hogy hagyhatok véleményt nálatok, fogok is! Már erre is sokszor gondoltam, mikor arra jártam, csak általában futtában nézek meg mindent idő hiányában, és így kimarad a kommentelés. De majd érkezem! :-)

      Törlés
    10. Köszi, ki is rakom akkor azokat is :D Na igen, sajnálom én is hidd el nagyon a MHt, mert számomra óriási változást hozott az életemben, de ez van :(
      Persze a kommentelés dolog csak opcionális, ne hidd, hogy rád akarom erőltetni vagy valami! :) Csak jól eső dolog a visszajelzés, szerintem ezt te is tapasztaltad már a blogod olvasóitól. Egyébként én nagyon szeretem azt, mikor ilyen kis történeteket írsz, képekkel ellátva az annyira jó! Én is szeretnék képregényeket gyártani, csak hát időm lenne rá...El fogom olvasni azt is amit a Barbie babákkal csináltál, mert arról eddig még nem tudtam :)

      Törlés
    11. Igen, igen, abszolút így van, hogy az embernek jólesik, ha kap visszajelzést! Különben olyan, mintha feleslegesen csinálná.
      Én a Sims-es blogomat érzem ilyennek:

      http://borokasims.blogspot.hu/

      Pedig az majdnem olyan, mintha babázna az ember, de mégse értékelik. Gondoltam is már rá, hogy abbahagyom, viszont szeretem csinálni, még ha sokszor macerás is, de annyira különleges dolognak tartom, amiben élvezet, ha az ember kiéli magát. :-)
      Örülök és köszönöm, ha tetszenek a történeteim! :-) Annak is örülnék, ha tőled láthatnék ilyesmit, bár tudom, hogy mennyire időigényes a dolog! Pedig a te babáiddal igazán érdekes és különleges képregényeket lehetne csinálni!!! Az lenne igazán a Fantázia Édenkert!!! De én remélem, hogy eljön ennek is a napja! ;-) Én mindig biztatni foglak erre! :-)

      Törlés
    12. Köszönöm, igen tudom, nekem is van ilyen oldalam, még egy ideig húzom, aztán meglátjuk mi lesz azokkal :) A Simset én is szeretem, de nincs időm játszani.

      Törlés
  2. Szia Boroka,
    lenne nekem 9 Begoth-Babám (1-2 minden sorozatból), érdekelnének téged? ha igen, akkor jelentkezz nyugodtan lolifu@gmx.de -re és küldök képeket róluk. Költözés miatt kellene megszabadulnom róluk és nehéz szívvel, de belátom és most új tulajt keresek nekik.
    Üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsánat, csak most láttam, hogy írtál. Köszönöm, hogy gondoltál rám, és bármennyire vonzó is az ajánlatod, nem tudok élni vele, egyrészt anyagilag sem, másrészt a blogolást is szüneteltetem már néhány hónapja, mert egészségileg nem vagyok egészen rendben, és ez rányomja bélyegét a hobbimra is.
      Köszönöm a megkeresést!

      Törlés