2017. március 10., péntek

Az Igazi Masnis Kéti

Volt kezdetben egy CAM cica monsterem, ami kapott tőlem egy rózsaszín hajbeültetést, mivel ugyebár ezek a verziók parókásak voltak. Fel is posztoltam akkor ide, de már egy ideje letöröltem, mert nem voltam vele elégedett. Ő kapta eredetileg a Masnis Kéti nevet tőlem. De nem volt elég karakteres, nem szerettem igazán.
Viszont, mostanra elkészült Raggedy Amy barátnője, akit a történetben mutattam volna meg, de mivel a helyszínnel semmit nem haladtam, és ezáltal fogalmam sincs mikor lesz belőle sztori, ha lesz egyáltalán, így megmutatom őt nektek külön. Ő az Igazi Masnis Kéti, és őt imádom:
Egy Meowlody babából készült. Gondolkozom egy Purrsephone átalakításon is, mondjuk ő lehetne kék verzió, vagy nem tudom. Egyelőre, csak a rózsaszín Kéti marad. Minden az arcán textilből van ragasztva pillanatragasztóval, mert ez tapad a leginkább a gumi fejen. Akrillal van festve, és mindennek a felülete is ragasztós, hogy tartós legyen. Az íriszében csillámporos ragasztó van.






6 megjegyzés:

  1. Szóval a piros hajú lánnyal nem vagy jóban? Pedig szerintem mindketten nagyon szépek, simán el tudnám fogadni bármelyiket! Szívesen látnám őket egy-egy történetben, még ha nm is együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, drága Vik, félreérthető voltam! A piros hajú (Raggedy Amy), őt nagyon szeretem és a képen mellette lévő Masnis Kétit is. Régen volt egy másikfajta Masnis Kétim, ő volt az, akit nem szerettem, de róla már töröltem a bejegyzéseket emiatt. :-)
      Amy és Kéti egy történetben lesznek, már ha csinálok történetet velük, mert most más terveim vannak MH-ban. :-)
      Leginkább egy sulis sztorit csinálnék, és már az alapjait meg is terveztem, csak még rengeteg munka kell hozzá, hogy elindíthassam. Abban nem lesz benne ez a két lány, mert nem illenek bele, ott az eredeti monster babák lesznek. Meglátom, hogyan alakulnak a dolgaim, és ha lesz rá időm megcsinálom. ;-)

      Törlés
    2. Igen, kicsit bonyolultan fogalmaztál, de így már érthető. Nagyon kíváncsi vagyok a sulis sztoridra, remélem mihamarabb olvashatom majd! :)

      Törlés
    3. Köszi, drága vagy! :-) Tervezgetem!

      Törlés
  2. Oh nagyon tetszik! Olyan jó összhangban van az egész baba: színek és kinézet egyaránt! Mikor említetted akartam is képet kérni róla, de lám, megelőztél itt. Gratula, szép munka! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán aranyos vagy, köszönöm nagyon! :-)

      Törlés