2017. június 12., hétfő

Operetták új ruhája

Mostanában nem nagyon foglalkozom a monsterekkel, valahogy már nem érdekelnek annyira, mint anno, mikor gyűjteni kezdtem őket. Így pár hete el is adtam néhányukat, amikről úgy gondoltam, hogy végleg semmit nem kezdenék velük.
Viszont többek közt az ikreket meghagytam, mert ők még mindig elképesztenek. Ha arra gondolok, hogy 1500 Ft.-ért adták őket akkoriban akciósan a hipermarketben (pedig eredeti áron is 3E alatt voltak), és mennyire lassan fogytak el, és hogy nekem meg mennyire tetszett ez a verzió, és hogy mennyire nem tudtam dönteni kettejük közül, ezért maradtak így... szóval, érdekes, hogy az ember kerül olyan helyzetbe, hogy az olcsóbb babát jobban tudja szeretni, mint azt a kincset, amit drágán vett.
Mindegy, a lényeg, hogy pár hete varrtam nekik ruhát.
Ez egy sötétzöld anyag, apró fehér tulipánokkal. Igazából kockás mintásból szerettem volna varrni, de nem volt zöld, csak piros. Abból is készült ilyen ruha, azokat végül az eredetileg is ikrekre, Meowlody-ra és Purrsephone-ra adtam, majd valamikor lehet, hogy megmutatom őket benne.
Aztán most, ahogy lefotóztam a két Operettát és nézegettem a képeket, kíváncsivá tett milyen volna eljátszani velük a PS-ban... Ezért készültek el a fekete-fehér képek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése